مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-12اقتصادي

پروژه انتقال گاز  دشتک زابل به خراسان جنوبی 77 درصد پیشرفت فیزیکی کرد


پیشرفت فیزیکی پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به نهبندان 77 درصد است و نشان می دهد که فاز یک این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال اجراست که جای قدردانی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به نهبندان 77 درصد است و نشان می دهد که فاز یک این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال اجراست که جای قدردانی دارد.

جواد قناعت امروز (21 آبان) در مراسم آغاز عملیات لوله گذاری پروژه گازرسانی از دشتک زابل به نهبندان اظهار کرد: شاهد پیشرفت فیزیکی بسیار خوب این پروژه در منطقه هستیم.

استاندار افزود: این مراسم به معنای واقعی کلمه، جشنی از نوع خدمت دولت سیزدهم است.

قناعت با بیان اینکه گازرسانی از دو راهی دشتک زابل پروژه بزرگ و اساسی استان است که اول مهرماه کلنگ زنی شد، تصریح کرد: با اجرای این خط و تأمین انرژی مورد نیاز استان، شاهد تغییر اساسی در توسعه خواهیم بود.

وی افزود: دولت وعده داده تا نگاهش به مناطق محروم و کم برخوردار به ویژه موضوعات زیر ساختی که در آینده سبب توسعه و اقتصاد می شود، ویژه باشد.

به گفته وی؛ این استان از نظر تأمین گاز در رنج بود و به رینگ سراسری گاز متصل نبود، لذا در اسفند 1400 این موضوع را به صورت جدی پیگیری کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه انتقال گاز  دشتک زابل به خراسان جنوبی 77 درصد پیشرفت فیزیکی کرد

پروژه انتقال گاز  دشتک زابل به خراسان جنوبی 77 درصد پیشرفت فیزیکی کرد